رد شدن به محتوای اصلی

تقی آزاد برمکی گفت: چرا اینقدر ملا تولید میکنید؟

 


تقی آزاد برمکی در تلویزیون: چرا این قدر روحانی تولید می کنید؟

تقی آزاد برمکی در تلویزیون: چرا این قدر روحانی تولید می کنید؟ +ویدئو

تقی‌آزاد ارمکی، جامعه‌شناس در برنامه شیوه تلویزیون از فعالیت دستگاه های مختلف برای آموزش نماز و ... به شدت انتقاد کرد.

تقی آزاد برمکی در برنامه شیوه تلویزیون گفت: این همه دستگاه عریض و طویل جمهوری اسلامی برای چیست؟ می‌خواهد به ما آموزش دهد که چگونه نماز بخوانیم، غذا بخوریم و...

وی افزود: صداوسیما ۵۰۰ کانال دارد و ۴۹۷ تا از آن در حال آموزش دین هستند؛ بابا ول کنید و سرمایه ها را بگذارید برای جاده سازی.

وی گفت: شما نمی‌توانید جایی در کشور پیدا کنید که در آن روحانی و آخوند نباشد؛ آخر چرا آنقدر روحانی تولید می کنید؟

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

“میگا”؛ آیا ترامپ سیاست تغییر رژیم ایران را در پیش گرفته است؟

نگاهی به مبارزات مدنی و جنبش آزادی خواهی زنان ایران

شهرداری تهران آماده بدرقه؛ زاکانی از «بهشت» بیرون می‌رود؟ ۲۷ تیر ۱۴۰۳